[linux-ileri] Re: dagitik dosya sistemi

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 10:30:56 EST

    Selam,

    > Oncelikle Herkesin Mubarek Ramazan(Seker) Bayramini Simdiden Kutlarim

    ben biraz geriden takip ediyorum sanirim :)

    > Distrubuted File System (dagitik dosya sistemi) hakkinda bilgisi olan
    > varmi? Linux uzerinde boyle bir proje calisliyor mu? Istedigim 5-6
    > makine userindeki diskler tekmis gibi gorunup butun makineler
    > dosyalarini birbiri uzerine datik olarak lullansin. bu sekilde tek
    > mezkezli NFS'nin bazi sikintilrindan kurtulmus olucam. Islem surecide
    > daha hizli olucaktir. ve tabiki nfs icin ayri bir makine de olmayacak.
    > yardimci olacaklara simdiden tesekkur ederim.

    var. Linux ustunde boyle cok proje calisiyor.

    yillar once yapmistim bunu :) guzel gunlerdi :p

    lustre, openafs, pvfs google dan araman gereken seyler.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part