[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 10:39:54 EST

    Yazilan uygulamalarin ne oldugu ya da kalitesi ilk bakista onemli degil.
    Programcilikta yeni olabilirsin ama 5 sene sonrasini da dusun. :)
    Kimse yildirmasin seni...
    Sende devam et Yuksel arkadasim, takdir ile karsilandigini bil...

    Not: Arkadaslar bu konuyu sohbet'e tasiyalim. :)

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org

    EfsaneLinux.Org - http://www.efsanelinux.org/