[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 11:10:40 EST

    > Dediginiz gibi bu yolda bana yardim edecek insanlar olacaktir. Diledigim
    > nedir hemen onu soyleyeyim. Yardim edin, etmeyin. Kostek olmayin, moral
    > bozmayin. Turk saplantisi ise oyle deyin ama icinizden... Ben kalkarda
    > birseyler gelistirirsem, Yuksel arkadasimiz birseyler gelistirirse bunun
    > bize yarari yok mudur ? Birakin insanlar yapsinlar.
    >
    > Belki biraz sert konusmus olabilirim. Bunlar birkac yilin birikimi ve bu
    > ortamda gorduklerimin eseridir, affedin.
    >
    > Dilerdim ki M.Koc, S.Koylu, D.Gunduz, O.Kucuk, E.Altin, B.Metin, G.Cetin
    ve
> [...]
    Hakan bey, abi sen yine sansli adamsin. Ben 1 seneyi biraz gecti linux ve
    programlamaya baslayali. Yardim isteginde bulundugum kisi bana "bosversene
    sifirdan muhasebe programi yazmayi. Logo, eta falan emulatorle de gayet
    guzel calisiyor linux altinda" diye cevap verdi. Fakat yilmadim. Hizla kod
    yazmaya devam ediyorum. Saniyorum cabalarim yilbasindan biraz sonra
    meyvelerini vermeye baslayacak.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net