[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 03:14:57 EST

    amacim acilistan kapanisa kadar Turkce karakter destegini saglamak idi.
    (burada Turkce karakter kullanmadigima bakmayin :) Gece yaptigim
    arastirmalar ve sevgili Onur'un(Kucuk) fikirleri ile cekirdek kismindan
    vazgectim. Neden yapamayacagimi(cok ugrasmadan) anladim. init icerisindeki
    mesajlari Turkcelestirmek ile yetindim. Daha sonra init scriptleri devreye
    giriyor, bu scriptler uzerinde de oynama yaptim. Kullanici sistem acilirken
    neler olup bitiyor anlayabilsin istedim. :)

    Burada neden boyle birsey yaptigimla ilgili bilgi vermis oldum. :)
    Nilgun hanim, ilginiz icin tesekkur ederim.

    Hoscakalin...

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org