[linux-ileri] Re: uygulamalar ve dosya/device bilgileri

---------

From: Utku Üzülmez (utkuz@netscape.net)
Date: Sat 09 Aug 2003 - 00:18:59 EEST

    selam

    > Kppp icin :
    > /etc/pam.d/kppp dosyasinda:
    > auth sufficient pam_rootok.so
    > satirini comment edip
    > auth sufficient pam_permit.so
    > satirini eklemem yetmisti.

    (panel'e bir kppp butonu ekledim). yukaridaki onerinizi deneyince kppp
    butonuna bastigimda benden root sifresini istemedi. ve kppp acildi.
    fakat panel kilitlendi! bunun sebebi ne olabilir?

    paneldeki bir butonun uzerinde bastigimizda butonun dis yuzeyi merkezine
    dogru kuculur ya, oyle bir efekt vardir. iste tam bu kuculme olurken
    olusan noktaciklar butonun orta yerinde kaliyor. ve mouse mudahale
    edemiyor panele, panel donuyor....

    redhat 9 u bugun kurdum. user olarak ilk defa actim bilgisayari. ayni
    sekilde (hicbiseyle oynamadan). kppp calisti! restart tan sonra
    calismadi. (yine sifre istedi yani) bu neden olabilir?

    saygı sevgi sabır linuz

    utku.