[linux-ileri] Re: uygulamalar ve dosya/device bilgileri

---------

From: M. Umut KARABUDAK (ukarabudak@ttnet.net.tr)
Date: Sat 09 Aug 2003 - 00:28:51 EEST

    On Sat, 2003-08-09 at 00:18, Utku Üzülmez wrote:
    > selam

    > (panel'e bir kppp butonu ekledim). yukaridaki onerinizi deneyince kppp
    > butonuna bastigimda benden root sifresini istemedi. ve kppp acildi.
    > fakat panel kilitlendi! bunun sebebi ne olabilir?
    >
    > paneldeki bir butonun uzerinde bastigimizda butonun dis yuzeyi merkezine
    > dogru kuculur ya, oyle bir efekt vardir. iste tam bu kuculme olurken
    > olusan noktaciklar butonun orta yerinde kaliyor. ve mouse mudahale
    > edemiyor panele, panel donuyor....
    >
    > redhat 9 u bugun kurdum. user olarak ilk defa actim bilgisayari. ayni
> [...]
    Slm,
    Kppp shortcut'ini masustune felan birakinca bende de ayni problem
    oluyordu. Sebebini arstirmadim. Sanirim kdesel bir problem.
    /etc/pam.d/kppp dosyasina bir daha goz atin bence, ayarlarda bir problem
    olabilir.

    M.Umut KARABUDAK
    http://www.karabudak.net
    Due to circumstances beyond your control, you are master of your fate
    and captain of your soul.