[linux-ileri] Re: Son:Re: birden fazla ip

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 18:28:33 EEST

    Selamlar
    Klasik bir windows sendromu gibi geldi bana :o) Windows ta Ip =
    veriyorsunuz oylece kaliyor diye arkadaslarin onerdigi ifconfig olayini =
    neden gecici cozum olarak goruyorsunuz ki? Sunu unutmayin ifconfig olayi =
    Tum Linux dagitimlari ve Unix turevlerinin hemen hemen hepsinde kalici =
    bir cozumdur. Ancak sysconfig olayi sadece birkac linux dagitimina ozgu =
    bir cozumdur. Eminim bunuda sizin gibi windowstan Linuxe gecen =
    kullanicilarin sasirmamasi icin koymuslardir(zaten bu yontemler yuzunden =
    cokta elestiri aliyorlar) . Sunu unutmayin Linux ve Windows cok farkli =
    olaylardir. ifconfig ve rc.local cozumu kesinlikle gecici bir cozum =
    degildir. Linux icin temel bir cozumdur. Ve hemen herkes sorununu bu =
    sekilde halleder. Sunuda unutmayinki Linuxun temelinde bu tur text =
    dosyalari(*.conf) uzerinde konfigurasyon yapilir. Grafik arabirimlerde =
    caktirmadan bu gecici dediginiz cozumleri kullanir. Linux =
    kullanacaksaniz bunlara alismaniz lazim.=20
    Saygilar.