[linux-ileri] imap mi kullansam

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Wed 16 Apr 2003 - 17:10:40 EEST

    Selamlar,

    20-30 kullanicili bir networkte amacim maillerin bir
    noktada toplanabilmesi ve ordan yedekleme yapmak.
    bunun için imap mi kursam, yoksa kullanicilarin
    outlook experesslerini sambadaki paylasimlarini depo
    olarak kullanmalarini mi saglasam?
    kolay yol ikincisi gorunuyor ama o zaman da network
    bandgenisligini zorlar miyim diye dusunuyorum.
    imap icin de cyrus ve courier arasinda hangisini
    tercih etmeliyim? her ikisi de benim ürünüm iyidir
    diyor.

    Tesekkurler
    Fr.