[linux-ileri] sendmail ve birden fazla domain

---------

From: Tamer Uz (tameruz@turkiye.net)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 01:18:59 EEST

    Merhabalar,
    Serverimin uzerinde iki tane domain host ediyorum.
    domain1.com ve domain2.com
    Bu sirketlerin kendi kullanicilari var. Ve hersey cok guzel
    calisiyor. Ama soyle bir problemim var. domain1 sirketindeki
    calisan user1 hem user1@domain1.com adresini kullanabiliyor hem de
    isterse ayarlarlarini yaptiktan sonra user1@domain2.com adresini
    kullanabiliyor. Yani kullanicilar unix kullanicilari olduklari
    icin kullanici isimlerinin sonuna sistemde relay'a acik olan
    herhangi bir domain adini ekleyerek mail atabiliyorlar ve
    alabiliyorlar.

    Bunu onlemenin bir yolu varmidir?

    Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ediyorum.

    Tamer Uz
    ____
    Free WebMail http://www.turkiye.net

    Aesop, famous for his fables and parables, was born in Anatolia.