[linux-ileri] Re: Synaptic

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 09 Apr 2003 - 12:36:39 EEST

    Merhaba

    GL 2.0 ile birlikte gelen ve GTK 1.4 kütüphanesini kullanan Synaptic
    programı (sanırım sürümü 0.32'den eski) bu probleme yol açabiliyor.
    Synaptic'i çalıştırmadan önce bir kez

    apt-get update

    komutunu çalıştırmak gerekiyor. Önerimiz, Synaptic'i yine Synaptic
    kullanarak güncelleyin ve 0.32'ye yükseltin, sorununuz kalmayacaktır.

    Yeni Gelecek Linux sürümünde Synaptic'in güncel sürümü ya da daha
    yeni/farklı bir dağıtım güncelleme yazılımı gelecek, bu problem de ortadan
    kalkacak.

    İyi çalışmalar
    Görkem
    Gelecek A.Ş