[linux-ileri] Synaptic

---------

From: Hasan BAŞKÖY (hbaskoy@ttnet.net.tr)
Date: Wed 09 Apr 2003 - 11:31:29 EEST

    GL 2.0 kullanıyorum. Gnome 2.2 kurduktan sonra Synaptic ile güncelleme
    yaptırmak istediğimde aşağıdaki hatayı veriyor. "rpm --rebuilddb" yaptım
    ama faydası olmadı. Bana yardımcı olursanız sevinirim.

    could not open RPM package list file
    /var/state/apt/lists/apt.geleceklinux.org_2.0_i586_base_pkglist.gl: (no
    error)

    Problem opening
    /var/state/apt/lists/apt.geleceklinux.org_2.0_i586_base_pkglist.gl

    Paket listesi veya durum dosyası analiz edilemiyor veya açılamıyor.