[linux-ileri] Re: Synaptic

---------

From: Hasan BAŞKÖY (hbaskoy@ttnet.net.tr)
Date: Wed 09 Apr 2003 - 14:24:43 EEST

    Görkem bey,

    Kullandığım Synaptic sürüm 0.32 , sorunun Synaptic den kaynaklandığını
    sanmıyorum. Dediğiniz gibi '# apt-get update ' komutunu çalıştırdım
    aşağıdaki hataları veriyor. Tekrar yardımınızı bekliyorum.

    İyi çalışmalar dileğiyle,
    Hasan BAŞKÖY

    #apt-get update
    Get:1 http://apt.geleceklinux.org 2.0/i586 release [2276B]
    Get:2 http://erkan.geleceklinux.org 2.0/i586 release [772B]
    Get:3 http://ekim.geleceklinux.org 2.0/i586 release [460B]
    Err http://apt.geleceklinux.org 2.0/i586 release
      file was not signed with a known key. Check if the proper gpg key was
    imported
     to your keyring.
    Fetched 3508B in 7s (469B/s)
    Hit http://ekim.geleceklinux.org 2.0/i586/gl pkglist
    Hit http://erkan.geleceklinux.org 2.0/i586/gl pkglist
    Hit http://ekim.geleceklinux.org 2.0/i586/gl release
    Hit http://erkan.geleceklinux.org 2.0/i586/gl release
    Hit http://erkan.geleceklinux.org 2.0/i586/gl srclist
    Hit http://erkan.geleceklinux.org 2.0/i586/gnome pkglist
    Hit http://erkan.geleceklinux.org 2.0/i586/gnome release
    Failed to fetch http://apt.geleceklinux.org/2.0/i586/base/release file
    was not
    signed with a known key. Check if the proper gpg key was imported to
    your keyrin
    g.
    Paket Listesi Okunuyor... Done
    Collecting File Provides... Error!
    E: could not open RPM package list file
    /var/state/apt/lists/apt.geleceklinux.org_2.0_i586_base_pkglist.gl: (no
    error)
    E: /var/state/apt/lists/apt.geleceklinux.org_2.0_i586_base_pkglist.gl
    açarken hata
    E: The package lists or status file could not be parsed or opened.

    Görkem Çetin yazmış: