[linux-ileri] suse 8.2

---------

From: oguz eren (oguze@turk.net)
Date: Thu 03 Apr 2003 - 10:39:17 EEST

    Selam,
    Suse 8.2 box-set almak istiyorum. Su siralar indirimli pre-order doneminde. Ama Turkiye'deki temsilcilikler 8.1'i bile henuz getirmedikleri icin netten almak gerekecek.
    www.suse.com'da 8.2 80$, shipping ucreti 64$. (airmail secenegi yok)

    http://www.edv-buchversand.de'de (suse linux online shop) ise 90 eur, ama turkiye icin shipping ucretinin ne oldugunu ogrenemedim. Kredi karti no'sunu filan aldiktan sonra mail ile bildiriyorlarmis.

    amazon turkiye'ye sw gondermiyor.

    Baska secenek bilen var mi?