[linux-ileri] Re: memory stick slack9

---------

From: Murat USTUNTAS (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Thu 03 Apr 2003 - 10:25:12 EEST

    Merhabalar,

    Aslinda alinan hafiza kartlarinin marka ve modelinin pek fazla onemi
    yok.. Burada onemli olan USB2 veya USB1 desteklerinin hafiza karti
    tarafindan destekleniyor olmasi. 2.4.18-2.4.21 kernellerinde USB ile
    ilgili herhangi bir sorunla karsilasmadim.

    http://www.psism.com/pendrive.htm

    Oldukca iyi hafiza kartlari mevcut.. 16Mb~2Gb her bir boy var.

    --
    Bilgilerinize,
    Murat Ustuntas