Re: [Linux-guvenlik] Fedora Core 1 için exploit gereksinimi

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 19:05:14 EET

Merhaba Devrim,
istersen sunucularin ip adreslerini ver, biz bakalim :)

Saka bir yana, bence Nessus isine yarayabilir. SSH ile ilgili buglar FC1
zamanlarinda revacta oldugu icin tutturma sansin var. Acigin durumuna gore
sana cozum yolu vs. onerirken, ilgili linklerden de exploit edinme firsati
veriyor. (bu isin en kolay ve lame yontemi sanirim) Bunun disinda SSH
surumunu belirterek dogrudan Google'da ya da guvenlik sitelerinde
aratabilirsin. Biraz lame bir yontem gibi gorunseler de bakarsin isine
yarar. :) Ben de biraz ugrasmak durumunda kalmistim. Cok nadir de olsa ise
yarayabiliyor.

Asil bu isin uzmani arkadaslar cevap verirlerse cok daha iyi olur. Umarim
olumlu bir sonuca ulasirsin, hoscakal.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

--

Pts 14 Şub 2005 18:37 tarihinde, Devrim GUNDUZ şunları yazmıştı: > This message is in MIME format. The first part should be readable text, > while the remaining parts are likely unreadable without MIME-aware tools. > > --8323328-841863693-1108399053=:7524 > Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-9; format=flowed > Content-Transfer-Encoding: 8BIT > > > Merhaba, > > Yeni kurduğum birkaç Fedora Core 1 sunucunun root şifrelerini unuttuğumu > az önce üzülerek farkettim. Kendi kullanıcım ile girebiliyorum; ancak > root'a geçiş yapamıyorum. > > Bu nedenle, gerek remote (sadece 22.port açık), gerekse local (sonuçta > içeri girebiliyorum) çalışabilecek, Fedora Core 1 icin exploit arıyorum. > Bu sunucuların henüz paket güncellemeleri yapılmamıştı. > > Daha önce bu tür bir şeye gereksinmem olmadığı için ne yapacağımı da > bilemiyorum :) > > Yardımlarınız için teşekkür. > > Saygılar,