Re: [Linux-guvenlik] Fedora Core 1 için exploit gereksinimi

From: Mert Uzbaşlı (mert@bunalmis.com)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 20:57:31 EET

Merhaba,

Exploit falan bilmem ama bilgisayari localden init1 ile açarsan sifre
sormuyordu fedora diye biliyorum. Direkt root shell'e düsürüyor seni. Tabi
bence sen bunu biliyorsundur fakat kurdugun makineler sunucu oldugu için
reset atamiyorsundur diye düsündüm. Olsun yine de söylemis olayim belki isine
yarar :)

Kolay gelsin.

On Monday 14 February 2005 16:37, Devrim GUNDUZ wrote:

--
Mert Uzbaşlı