Re: [Linux-guvenlik] Fedora Core 1 için exploit gereksinimi

From: Berker (gokturkberker@yahoo.com)
Date: Tue 15 Feb 2005 - 12:19:39 EET

Selamlar...

Hocam Remote Exploit konusunda muvaffak
olabileceğinizi pek sanmıyorum.. Eğer her hangi bir
port üzerinde shell almayı başarsanız bile muhtemelen
eklediğiniz firewall kurallarınız bu kabuğa erişmenize
engel olacaktır...

Doğrudan Local Root Exploitlere yönelmek lazım diye
düşünüyorum... Exploit aramak için aşağıdaki adresleri
bir miktar kurcalamanız gerekecektir... Sisteminize
ve güvenlik önlemlerinize uyun bir şeyler bulma
şansınız var sanırım...

http://www.securityfocus.com/bid
http://packetstormsecurity.org
http://www.k-otik.com/exploits/index.php

Biraz acele ile baktım, detaylarına vakıf değilim
ancak işe yarayabilme ihtimali olduğunu düşündüğüm bir
kaç link var...

http://www.k-otik.com/exploits/20050117.stackgrow2.c.php
http://www.k-otik.com/exploits/12.02.brk_poc.asm.php
http://www.k-otik.com/exploits/12.05.hatorihanzo.c.php
http://www.k-otik.com/exploits/09.21.0x333hztty.c.php
http://packetstormsecurity.org/0501-exploits/uselib24.c
http://packetstormsecurity.org/papers/attack/ExploitingFedora.txt

nessus ve benzeri bir zayıflık tarama aracı bu konuda
yol gösterebilir...

Saygılarımla...
Berker