Re: [Linux-guvenlik] Rakamsal Olarak User Ekleme

From: serdar goksu (serdargoksu@gmail.com)
Date: Fri 19 Aug 2005 - 14:10:15 EEST

Serdar bey dediklerinizi anladım ama benim kullanıcılarım sistem üzerinde
etkin hiçbir şeyi yok sadece samba user'i ile eşletireyim diye yapıyorum
eğer samba user olarak tek başına 15775 ekleme imkanı olabilirmi veya bir
ikincisi /etc/passwd ile nasıl yazabilirim kusuruma bakmayın vaktinizi
alıyorum
 Saygılarımla
Teşekür Ederim