RE: [Linux-guvenlik] backup-restore

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 14:18:17 EET

Normalde bir sorun yasamamaniz gerek. Demek ki birseyleri eksik
aliyorsunuz. Herseye ihtiyaciniz varsa, dosyalar ve tar'la ugrasmak
yerine direkt disk bolumlerinizi diger makinanin diskine aktarsaniz?

Mesela http://www.partimage.org/ inceleyebilirsiniz.

Bu arada bu konu bu listenin konusuna aykiri. linux@liste.linux.org.tr
listesini kullanabilirsiniz.

  _____