[Linux-guvenlik] backup-restore

From: IHSAN TURKMEN (ihsanturkmen@hedefalliance.com.tr)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 12:28:20 EET

Merhaba..

Bir linux serverin, hardware olarak tamamen aynı olan bir başka servere
tar ile alınmış komple backup ını restore etmeye çalıştım, her defasında
başka sorunlarla karşılaşıyorum. Sanırım file systemde partitition
uyuşmazlığı sebebiyle restore etme konusu başarılı olmuyor.. Tar ile
backup alırken hangi klasörleri ya da sistem dosyasını exclude etmeliyim,
ki farklı bir servere restore edildiğinde sorunla karşılaşmıyayım.

Cevap verenlere ,şimdiden teşekkür ederim..

İhsan