[linux-guvenlik] Re: gnupg guvensiz bellek

---------

From: a.kadir altan (e108193@metu.edu.tr)
Date: Sun 15 Feb 2004 - 05:30:28 EST

    merhaba tekrar,
    ben yardimci olamasam da problemi cozdugunuze sevindim,

    ama bu bahsettiginiz yol guvenlik acisindan makul bir yol mu? kullanilanilmasi
    beklenen (guvenlik anlaminda) bir yol mu bilmiyorum, bakmak lazim. dedigim gibi uzun
    sureli gnupg kullanmadigim icin fikrim yok dusunmek/okumak lazim man sayfalarini
    falan. alarm veriyor diye alarmi kapatiyor durumuna dusmeyelim :)

    yazdiginizdan anladigim kadariyla 'armor' ekrana cikti almak icin, sizde onu bir
    dosyaya yaziyorsunuz. zaten gnupg'nin ozel anahtarinizin (private key) acik metin
    halini (sifrelenmemis) hicbir sekilde ekrana da basmamasi lazim, belki onun icin yasal
    bir yoldur. bu kadar cikarimda bulunabildim simdilik. devami icin bakmam lazim.
    yardimci olabilmisimdir umarim,

    iyi calismalar,
    kdr