[linux-guvenlik] Re: gnupg guvensiz bellek

---------

From: Emre Tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Sun 15 Feb 2004 - 07:26:40 EST

    ilginiz icin tesekkurler. %100 olmasada yardimci oldugunuzu dusunuyorum.=20
    kullandigim komutta herhangi bir hata vermiyor. nette bir kac yerde daha=20
    rastladim kullanimina. uyariyi kapatmak icin no-secmem-warning gibi bir=20
    komuttan bahsedilmis ama ben onu kullanmadigim icin sanirim kapatma soz=20
    konusu degil.=20

    tekrar tesekkur ediyorum.

    Paz 15 =C5=9Eub 2004 12:30 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=
    =B1n=C4=B1z: