[linux-guvenlik] Re: gnupg guvensiz bellek

---------

From: Emre Tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Sun 15 Feb 2004 - 04:27:27 EST

    tekrar merhaba,
    komutun ciktisinda soylenen sayfayi ben okudum ve benim anladigim kadariyla=
    =20
    1.0.4 surumunden eski versionlar bu hatayi verir diyor. yalniz ben 1.2.1=20
    kullaniyorum. ve ayrica kurulumu root haklariyla yaptim. kendi kullandigim=
    =20
    user a gectip pubring ve secring key lerimi olusturmak istedigimde gene ayn=
    i=20
    uyariyi almistim. uzerinde fazla durmadim zaten eski keylerim elimde oldugu=
    =20
    icin import edip kullanima basladim.=20

    evet dediginiz gibi bu bir uyari ve uyari devaminda guvensiz oldugu icin be=
    nim=20
    keylerimi export etmiyor. ki buda normal. yani hata degil guvenlik=20
    eksikliginden dolayi islemi yarida kesiyor gibi bir izlenim cikarmistim ben=
    =20
    bundan.

    ve ayrica bilgisayarima oturan herkesin benim keylerimi kullanamaz cunku be=
    nim=20
    home dizinimde ve kullanici haklari sadece bana acik yani dier kullanicilar=
    =20
    buna erisemez. bu sebeple benim passphrase imi bilseler bile once secring k=
    ey=20
    ime ulasmalari gerekir.=20

    kilitli bellek hakkinda cok fazla bir bilgim olmadigi icin daha fazla manti=
    k=20
    uretip cozume gidemiyorum.=20
    =20

    Paz 15 =DEub 2004 03:56 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    =2D --=20
    Emre TUGRICERI
    Istanbul =20
    etugriceri@phreaker.net