[linux-guvenlik] Ilginc DHCP Client Problemi

From: Murat AKTAS (hazalsultan@yahoo.de)
Date: Wed 08 May 2002 - 17:59:38 EEST

Merhaba Arkadaslar

Soyle ilginc bir durum ile karsi karsiyayim.

Suse 7.2 kullaniyorum. 2 adet Ethernet kartim var.
1. ethernet ic networke bakmakta ve sabit bir ip si
bulunmaktadir.
2. ethernet karti ise cablo Modeme bagli ve dogal
olarak DHCP den ip almasi gerekmektedir.

Sorun: Kablo Modem bagli kabloyu 2 ethernet kartina
taktigimda DHCP den ip alamiyor ve deaktiv oluyor.

Kablo modemde bir sorun olup olmadigini kotrol etmek
icin. Bir W98 PC cablo modemi taktigimda DHCP den ip
aliyor. Yani cablo modem tarafinda bir sorun yok.
Acaba atladigim bir sey mi var?

Bu konuyla ilgili olarak yardimlarinizi ve
onerilerinizi bekliyorum.

Iyi Calismalar