[linux-guvenlik] Ipchains konusunda yardim.

From: Murat AKTAS (hazalsultan@yahoo.de)
Date: Mon 06 May 2002 - 10:36:35 EEST

 Merhabalar,

Ben SUSE 7.2 kullaniyorum 10 tane W98 istemci
bilgisayarlari linux uzerinde DSL uzerinden internete
cikmalarini yapmak istiyorum. 2 adet ethernet kartim
bulunmakta ve tanitilmis durumda komut satirindan su
komutu verdigimde calismaktadir.

# ipchains -A forward -s 0/0 -d 0/0 -j MASQ

 Ic network ipsinden farkli diger dis ikinci ethernet
teki ipyi ping liye biliyorum. Yani buradan anladigim
bu komut ile routeing islemi calismaktadir. Benim
istedigim ise butun portlari kapatip istedigim
portlari acmaktir bu konuda yardimlarinizi
beklemekteyim.
Iyi Calismalar dilerim.