[linux-guvenlik] Re: Bir Soru

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Thu 06 Jun 2002 - 14:48:24 EEST

Levent bey hakli bu konuda. Ancak bu durumun bir istisnasi top-level dns sunucularin zone transferine izin vermesi
halidir. .tr alan adi icin bile yakin gecmiste zone transferi yapabiliyordunuz :)
simdi bir baktim, mesela senegal icin bunu yapabilirsiniz
host -l sn
Sonra buradan cikan sonuclari indeksleyip istenen sonuca ulasabilirsiniz.
Ama tabi bu dns'ler de er gec duzgun sekilde ayarlanacaktir.