[linux-guvenlik] Re: Bir Soru

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Thu 06 Jun 2002 - 14:40:38 EEST

Sayın SERDAR ULUKONAKCI demiş ki:

SU> Fatih bey merhabalar,
SU> oncelikle cevabiniz icin tesekkur ederim.=20
SU> Anlatmak istedigimi yanlis anlattim yada bir terminolji yanlisligi
SU> yaptim herhalde.
SU> Sorumu daha detaylandiracak olursam:
SU> Bir adet Linux server var ve bunun uzerinde N adet web hosting
SU> yapildigini varsayiyorum. DNS baska bir makinede tutuluyor.
SU> Sorum web hosting (web server) yapilan bu makine uzerinde kimlerin host
SU> edildigini nasil ogrenebilliriz seklinde idi.

SU> sevgiler, saygilar,

SU> Serdar

Bunu Fatih beyin dedigi şekilde öğrenemeyiz.

host -l ankara.edu.tr dendiğinde sadece bana ankara.edu.tr domain'in
deki adresleri verir. Eger bu makinada x.com.tr de tutuluyorsa bunu
bulamam. En azından bu yolla bulmak zor.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr