[linux-guvenlik] Re: Bir Soru

From: SERDAR ULUKONAKCI (serdar.ulukonakci@turkcell.com.tr)
Date: Thu 06 Jun 2002 - 14:20:32 EEST

Fatih bey merhabalar,
oncelikle cevabiniz icin tesekkur ederim.=20
Anlatmak istedigimi yanlis anlattim yada bir terminolji yanlisligi
yaptim herhalde.
Sorumu daha detaylandiracak olursam:
Bir adet Linux server var ve bunun uzerinde N adet web hosting
yapildigini varsayiyorum. DNS baska bir makinede tutuluyor.
Sorum web hosting (web server) yapilan bu makine uzerinde kimlerin host
edildigini nasil ogrenebilliriz seklinde idi.

sevgiler, saygilar,

Serdar