Re: [Linux-donanim] Speedtouch 330 USB modem hakkında

From: Izzet Genc (izzetgenc@gmail.com)
Date: Sun 26 Nov 2006 - 19:38:50 GMT

Merhaba Korhan Bey,

Açıkçası Linux'te yeni olduğum için tam olarak ne yaptığımı bilmiyorum :)
dediğiniz firmware'lerden Speedtouch330_firmware_3012 'yi yükledim ama bunu
linux altında install edip etmediğimi bilmiyorum. Diğer yandan bir sitede
modemin tanıtımı üzerine bir sitede denilenleri yaptım, söylenenlere göre
bilgisayar açıldığında otomatik olarak bağlanması gerekiyordu ama böyle
birşey olmadı. Siz nasıl tanıttınız bilgisayarınıza? Yardımcı olabilirseniz
sevinirim

23.11.2006 tarihinde Korhan GURLER <korhan.gurler@pro-g.com.tr> yazmış: