Re: [Linux-donanim] Speedtouch 330 USB modem hakkında

From: Korhan GURLER (korhan.gurler@pro-g.com.tr)
Date: Thu 23 Nov 2006 - 08:45:14 GMT

Selam,

Ayni modem bende de var ve sorunsuz Slackware altinda kullanabiliyorum.
Ama sanirim hatalarin ne oldugunu yazmazsaniz fazla yardimci olamayiz.
Mesela firmware'lerini cekip yuklediniz mi? Ne gibi sorunlarla
karsilasiyorsunuz? Bu ve benzeri seyleri yazabilirseniz daha detayli
yardimci olmaya calisabilirim.

Iyi calismalar

On Thu, 2006-11-23 at 01:14 +0200, Izzet Genc wrote:
> Merhaba! Uzun zamandır kullanmak istediğim Suse Linux 10.1'i bugün
> bilgisayarıma yükledim. Öncelikle linuxteki gelişmelerin bu noktaya
> gelmesi beni çok sevindirdi. Yani, windows kadar kolay
> yüklenilebilmesi çok önemli.
>
> Neyse, asıl sorunuma gelmek istiyorum: Başlıktanda anlayacağınız gibi
> Speedtouch 330 USB ADSL modem kullaıyorum ve linux bunu tanımıyor.
> Internetten birkaç sayfada bu konu hakkında bilgi buldum ama işe
> yaramıyor. Söylenen programları yükledim fakat gerekli komutları
> yazarken sorunlar çıkıyor: ./configure komutunda olduğu gibi.

> [...]

Korhan GURLER, Sistem ve Guvenlik Uzmani
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd. Sti.
Tel: +90 312 473 35 12   Web: http://www.pro-g.com.tr
******      Guvenliginiz Geleceginizdir      ******