[Linux-donanim] Kulaklık çıkışı sorunu

From: Baŝer GÜVENÇ (baserguvenc@yahoo.com)
Date: Sun 26 Nov 2006 - 18:19:17 GMT

İyi günler . 2.6.18 kernel (pardus 1.1) kurulu Asus notebookta intel hda ses kartı var.Herşey düzgün çalışıyor fakat kulaklık takınca hoparlor sesı kapanıyor ama kulaklıktan ses gelmiyor. Alsa driver 1.0.13 vardı sonra realtek in sitesinden 1.0.12 driveri indirdim kurdum ama sorun iki durumda da çözülmedi.Kmix te pcm ses ayarı var (on/off seçeneği yok pcm açık görünüyor.).Sistemde ses var tek sorun kulaklık takınca kulaklık ses vermiyor.Yardımcı olursanız sevinirim. Baser GUVENC