[Linux-donanim] Speedtouch 330 USB modem hakkında

From: Izzet Genc (izzetgenc@gmail.com)
Date: Wed 22 Nov 2006 - 23:14:58 GMT

Merhaba! Uzun zamandır kullanmak istediğim Suse Linux 10.1'i bugün
bilgisayarıma yükledim. Öncelikle linuxteki gelişmelerin bu noktaya gelmesi
beni çok sevindirdi. Yani, windows kadar kolay yüklenilebilmesi çok önemli.

Neyse, asıl sorunuma gelmek istiyorum: Başlıktanda anlayacağınız gibi
Speedtouch 330 USB ADSL modem kullaıyorum ve linux bunu tanımıyor.
Internetten birkaç sayfada bu konu hakkında bilgi buldum ama işe yaramıyor.
Söylenen programları yükledim fakat gerekli komutları yazarken sorunlar
çıkıyor: ./configure komutunda olduğu gibi.

Sizden bu konu hakkında yardımınızı bekliyorum. Modemi daha kolay tanıtmanın
bir yolu yok mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

İyi günler