Re: [Linux-donanim] skype mikrofon

From: Ahmet YILDIRIM (ahmet.yil@gmail.com)
Date: Mon 20 Nov 2006 - 19:53:39 GMT

Bu sorun, hangi linux dagitimini kurduysam vardi bende. Bazen cani
isteyince calisiyordu mikrofon ama genel olarak calismiyordu
diyebilirim. Ubuntu 6.06 ile ve en son skype surumu (bendeki
1.3.0.53_API) ile duzelmis gorunuyor bende. Skypeyi kurmadan once
ubuntuda bende ontanimli olarak yuklu gelmeyen alsa yi da kurmustum.

Bunlar sadece kendi deneyimlerim. Belki yardimci olur.

Saygilar
Ahmet YILDIRIM

Ahmet Yildiz yazmış: