Re: [Linux-donanim] HP 950C

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Wed 25 Jan 2006 - 12:21:38 EET

Çrş, 2006-01-25 tarihinde 00:48 +0200 saatinde, Cem TURGUT yazdı:
> bir önceki mesaj eksik gönderildi özür dilerim
> Yast üzerinden printer kurulumu yamak istedim paralel port seçiyorum
> Birincil paralel port (/dev/lp0) yazıyor test printer connection
> düğmesine bastığımda "The operation is time out" uyarısı veriyor.
> Acaba paralel port details bölümündeki I/O bölümüne bir değer girmem
> mi gerekiyor?
Merhaba,
Paralel port desteğiniz açık mı?

lsmod | grep parport*
parport_pc 36932 1
parport 41544 2 lp,parport_pc

Bu modüller yüklü mü?
USB kablonuz da varsa oradan denemeniz veya bir çalışan CD ile (mümkünse
yeni sürüm) tanıtmayı denmeniz mümkün mü?
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com