Re: [Linux-donanim] HP 950C

From: Cem TURGUT (cemturgut@gmail.com)
Date: Wed 25 Jan 2006 - 00:48:12 EET

bir önceki mesaj eksik gönderildi özür dilerim
Yast üzerinden printer kurulumu yamak istedim paralel port seçiyorum
Birincil paralel port (/dev/lp0) yazıyor test printer connection düğmesine
bastığımda "The operation is time out" uyarısı veriyor. Acaba paralel port
details bölümündeki I/O bölümüne bir değer girmem mi gerekiyor?

25.01.2006 tarihinde Cem TURGUT <cemturgut@gmail.com> yazmış: