[linux-donanim] Re: USB eth problemi

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 27 Jul 2004 - 02:24:59 EEST

On Mon, 26 Jul 2004 17:18:25 +0200
"Tufan Bıyıktas" <tfn@mail.ege.edu.tr> wrote:

> Merhabalar;
>
> Aynı laptop a vindovs kurunca sorunsu calısıyo
> zaten en cokta buna kafam bozuluyor.
> ilgili surucuyu fedora2 kendisiyukledi
> listelerede herhangi bir sorun olduguna dair
> bir seyler gormedim.
> baska USB cıhazım olmadıgından bırsey soyleyemecegım
>
> bu ıs hakkında bılgısı olan arkadaslarcok kısa
> bılgılerını paylasırlarsa cok sevınırım..

 Sistemi kapatirken kilitlenmesinden bahsettiginiz icin sorunun usb
sisteminden kaynaklandigini dusunuyorum, ama usb sistemi yoneten
modullerden de olabilir, aygitin ilgili surucusunden de olabilir. Biraz
daha ipucu yakalamak lazim.

 Ornegin kernel ohci modulu yukluyorsa onun yerine uhci tanitmayi
deneyebilirsiniz. (rmmod + modprobe). Sistemi kilitlendiginde tamamen mi
kilitleniyor, ornegin capslock/numlock vs. gibi bir tus cihaz uzerinde
ilgili isiklarini yakabiliyor mu ?

 Bir de /var/log altinda messages (belki syslog da) konu ile ilgili
birseyler yaziyor mu ?

 Sorunun pek cok sebebi olabilir, o yuzden fikir vermesi icin cok soru
soruyorum, yanlis anlasilmasin :)

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens