[linux-donanim] Re: USB eth problemi

From: Tufan Bıyıktas (tfn@mail.ege.edu.tr)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 18:18:25 EEST

Merhabalar;

Aynı laptop a vindovs kurunca sorunsu calısıyo
zaten en cokta buna kafam bozuluyor.
ilgili surucuyu fedora2 kendisiyukledi
listelerede herhangi bir sorun olduguna dair
bir seyler gormedim.
baska USB cıhazım olmadıgından bırsey soyleyemecegım

bu ıs hakkında bılgısı olan arkadaslarcok kısa
bılgılerını paylasırlarsa cok sevınırım..

Saygilarimla ...
  tfn