[linux-donanim] Re: USB eth problemi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 15:04:10 EEST

Merhaba,

Mon, 26 Jul 2004 13:07:23 +0200 tarihinde "Tufan Bıyıktas"
<tfn@mail.ege.edu.tr> soyle yazdi:

TB> Elimdeki laptop ta eth olmadıgımndan usb eth
TB> olarak netgear ea 110 kullanıyorum. FC2
TB> kullanıyorum. kudzu acılısta tanıyor.
TB> netconfig ile yapılanırıyorum. dhcp den IP
TB> alıyor. fakat hiç bir sekilde iletisim
TB> yapamıyorum. IP aldıgı agrese ping dahi atamıyor.
TB> dahası sıstemi kapatırken eth0 kapatılıyor kısmında
TB> takılıp kalıyor.sistem kendini kapatmıyor.
Cok yardimci olmayacak farkindayim ama pegasus2 ve rtl8150 suruculerini
kullanan iki farkli usb ethernet'i sorunsuz kullaniyorum laptop'larda.

Elle IP vermeyi, cross kablo ile direk iki makinayi birbirine baglamayi,
kablonun birbirini gordugunden emin olmayi, kudzu'yu bosverip elle donanimi
tanitmayi deneyebilirsiniz aklima gelen yontemler.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694