[linux-donanim] Re: USB eth problemi

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 17:42:22 EEST

On Mon, 26 Jul 2004 13:07:23 +0200
"Tufan Bıyıktas" <tfn@mail.ege.edu.tr> wrote:

> Merhabalar,
>
> Elimdeki laptop ta eth olmadıgımndan usb eth
> olarak netgear ea 110 kullanıyorum. FC2
> kullanıyorum. kudzu acılısta tanıyor.
> netconfig ile yapılanırıyorum. dhcp den IP
> alıyor. fakat hiç bir sekilde iletisim
> yapamıyorum. IP aldıgı agrese ping dahi atamıyor.
> dahası sıstemi kapatırken eth0 kapatılıyor kısmında
> takılıp kalıyor.sistem kendini kapatmıyor.

 Ilgili surucude bir sorun olabilir, elinizdeki modeli desteklemiyor
dogru calistiramiyor olabilir ya da usb sisteminiz dogru calistirilmiyor
olabilir.

 Baska bir bilgisayarda, ornegin knoppix le actiginizda ethernet
taniniyor mu, dogru calisiyor mu ? Ayni bilgisayarda knoppix gibi bir
dagitimla acinca calisiyor mu ?

 USB icin sistemin kullandigi suruculer yanlis olabilir mi (UHCI/OHCI
gibin), baska usb aygitlarda sorun yasiyor musunuz ?

 USB ve ethernetiniz ile ilgili hangi moduller yukleniyor hafizaya ?

 Ethernetinizin icinde chipler nedir ya da teknik detay biliyor musunuz
? Netgear 101 duydum ama 110 ile ilgili detayli bilgim yok.

 BIOS unuzda usb legacy mode secenegi var ise acik mi ? (aciksa
kapatmaniz faydali olabilir)

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens