[linux-donanim] Re: Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Onur Can ÇAKMAK (onur@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 13:57:09 EST

    Selamlar,

    Yanlis olabilirim ama, pppoe ve pppoa sadece bilgisayardan modem'e kadar
    kullanilan protokoller. Modem ile telekom arasinda bir ATM yapicigi
    calisiyor (su VPI VCI olayi ile ATM yapili kanallarla haberlesiliyor) ve bu
    kanal ustunden ppp calisiyor diye biliyorum...

    Iyi calismalar

    --
    Onur Can ÇAKMAK
    ITU Uzaktan Eğitim merkezi