[linux-donanim] Re: Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Mehmet Burak (memsoft@yahoo.com)
Date: Sun 08 Feb 2004 - 14:58:26 EST

    > Alcatel Speedtouch USB icin birkac yontem arasinda
    en kolay goruneni
    > onermem gerekirse...
    >
    > Su bagdan speedtouchconf paketini indirin ve
    talimatlari uygulayin:

    > http://speedtouchconf.sf.net/
    >
    > Modem firmware'ini Alcatel'in sitesinden
    ('KQD6P2.eni' ismiyle)
    > indirebilir veya daha kolayi modem CD'sinde
    'alcaudsl.sys' ismiyle
    > bulabilirsiniz.
    >
    > P.S. Malumatiniz olmasi icin not edeyim. Daha
    saglikli, fakat
    > yukaridaki "user-space" yonteme gore daha zor olan
    yontem
    > "kernel-space"de gerekli secenekleri etkinlestirerek
    "hotplug"
    > ozelligini kullanmak.
    >
    > --
    > roktas
    Merhaba
    Recai bey ilginize tesekkurler

    Önerdiginiz ilk yontemi denedim ama maalesef olumlu
    bir sonuca ulasamadim.
    talimatlari harfiyen uyguladim.Hatta detaylardaki
    degisik parametre
    olaylarinida.
    "Kernel-space" dediginiz yontemi denemek icin henuz
    yeterli seviyede
    degilim.
    Fakat kontrol ettim kernelde hotplug acikti.

    Ancak anladigim suki; Problem benim telekomun yeni
    abonelerinden olmamdan
    kaynaklaniyor.
    Söyleki eski abonelerdeki baglanti PPPoA uzerindendi
    yeni abonelerde ise bu
    PPPoE oldu.
    Yukledigim driver lar PPPoA icin yazilmis.Tabi bu
    benim görüsüm.
    Bu arada Yukledigim dagitim Suse 9.0.
    simdilik uzulerekte olsa ms win. uzerinden net girmeye
    devam edecegiz.taki
    elimdekini satip ethernet baglantili bir
    modem alincaya kadar.

    Selamlar