[linux-donanim] Re: Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Sat 07 Feb 2004 - 04:05:55 EST

    * Mehmet Burak <memsoft@yahoo.com> [2004-02-06 10:38:09-0800]
    > 1-2 Ay ?nce T?rkiyede adsl modem s?k?nt?s? oldugu bir zamanda alcatel
    > usb adsl modem almak zorunda kaldim.
    >
    > Windowsu tamamen bilgisayarimdan kaldirmak taraftariyim.Ancak ne
    > yaptimsa modemi linuxta kullanamadim. Ilgili sitelerden driverlerini
    > indirdim. Talimatlari harfiyen uyguladim.Ama nafile :(
    > ADSL baglantim PPPoE olarak calisiyor.
    > Aramizda bu marka ve modeldeki modemi linux ?zerinde calistiran bir
    > arkadas varsa yada bilgisi olan varsa
    > yardim rica ediyorum.

    Alcatel Speedtouch USB icin birkac yontem arasinda en kolay goruneni
    onermem gerekirse...

    Su bagdan speedtouchconf paketini indirin ve talimatlari uygulayin:

            http://speedtouchconf.sf.net/

    Modem firmware'ini Alcatel'in sitesinden ('KQD6P2.eni' ismiyle)
    indirebilir veya daha kolayi modem CD'sinde 'alcaudsl.sys' ismiyle
    bulabilirsiniz.

    P.S. Malumatiniz olmasi icin not edeyim. Daha saglikli, fakat
    yukaridaki "user-space" yonteme gore daha zor olan yontem
    "kernel-space"de gerekli secenekleri etkinlestirerek "hotplug"
    ozelligini kullanmak.

    --
    roktas