[linux-donanim] Re: Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Sun 08 Feb 2004 - 16:34:30 EST

    * Mehmet Burak <memsoft@yahoo.com> [2004-02-08 11:58:26-0800]
    > Ancak anladigim suki; Problem benim telekomun yeni
    > abonelerinden olmamdan kaynaklaniyor. S?yleki eski abonelerdeki
    > baglanti PPPoA uzerindendi yeni abonelerde ise bu PPPoE oldu.

    Bildigim kadariyla Telekom her iki protokol'e de destek veriyor. Yani
    bunun sorun olmadigini soyleyebilirim, su an bu iletiyi Alcatel
    Speedtouch USB modem'le pppoa uzerinden gonderiyorum :-)

    Sorun'u dogru anlamamiz lazim. (1) Modem USB aygıt olarak taniniyor mu?
    'dmesg' bu konuda ne diyor? Eger sorun bu konuda ise modemi diger USB
    port'larina baglamayi denediniz mi? (2) Modem firmware'i dogru sekilde
    yukleniyor mu? (3) vpi.vci degerlerini dogru girdiniz mi? (8.35) (4)
    Sorun baglanti da ise ppp log'lari ne diyor? (5) 'speedtouchconf'
    nerede takiliyor? Hata mesajlari nedir?

    --
    roktas