[linux-donanim] Alcatel usb ADSL modem

---------

From: Mehmet Burak (memsoft@yahoo.com)
Date: Fri 06 Feb 2004 - 13:38:09 EST

    Herkese Merhaba...

    1-2 Ay önce Türkiyede adsl modem sıkıntısı oldugu bir zamanda alcatel usb adsl modem almak zorunda kaldim.

    Windowsu tamamen bilgisayarimdan kaldirmak taraftariyim.Ancak ne yaptimsa modemi linuxta kullanamadim.
    Ilgili sitelerden driverlerini indirdim.Talimatlari harfiyen uyguladim.Ama nafile :(
    ADSL baglantim PPPoE olarak calisiyor.
    Aramizda bu marka ve modeldeki modemi linux üzerinde calistiran bir arkadas varsa yada bilgisi olan varsa
    yardim rica ediyorum.

    Herkese Linux lu günler....