[linux-donanim] Re: donanim la ilgili size birkac sorum olacak

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Wed 14 May 2003 - 04:54:35 EDT

Merhaba,

1-2- nVidia chipsetli anakart ve ekran kartı bence doğru tercih, çünkü
nVidia neredeyse tüm ürünleri için Linux sürücüleri sunuyor, Nforce2 için de
sürücüleri var web sitesinde. yrıca ben şimdiye kadar nVidia chip'li ekran
kartlarıyla Linux'ta hiç sorun yaşamadım.

3-4 - no comment.

Kolay gelsin.
Burhan