[linux-donanim] donanim la ilgili size birkac sorum olacak

---------

From: Mükremin Yılmaz (muko@unigfb.org)
Date: Wed 14 May 2003 - 02:06:40 EDT

Arkadaslar ben yeni bir linux kullanicisi olarak araniza katildim.
Onümüzdeki hafta elimdeki Sistemi satıp Amd islemciye gececegim donanim la ilgili size birkac sorum olacak

    1- Epox 8rda+ Amd Nforce2 chipsetli bir anakart

    2- 128 mb ASUS v9520 Fx 5200 ekran karti almayi

dusunuyorum. linux altida performanslari nasil ve acaba aranizda bu kartlari kullanip ta sorun yasayan varmi.

    3- Alacagım sistemle overclok yapmayi dusunuyorum.

bunuda göz önüne alip cevaplayabilirseniz sevinirim.

    4- birde duyduguma gore linux un 3 boyutlu oyunlara ve 3 boyutlu modelleme programlarina karsı yatkinligi tam degilmis dogrumu biliyorum.
eger oyleyse bu alcagim ekrankartı fazla luksmu olur. bilgilendirebilirseniz sevineceğim.