Re: [Linux] Ubuntu'da GUI'ye root ile login olmak !!

From: zekeriya akyildiz (zekeriya.akyildiz@gmail.com)
Date: Fri 30 Sep 2005 - 11:57:11 EEST

Merheba evet bazı sistemler GUI ye root olarak bağlanmanıza
güvenliğinizi gerekçe göstereek bağlanmanıza izin vermiyor rot olarak
bağlanmaktansa size SU veya SUDO SU kullanmazını tavsiye ederim ama
ben illaki Root olarak gireceğim kardeşim dersen

1 GDM açıldığında altta biyer Actions( veya bazı GDM temalarında
direkt olarak configure çıkıyor.)

1/2Bunu tıklayınca senden şifre isteyecek ROOT şifresini girmen lazım

2 Configure ye tıkla sekmelerin birinde "enable root logging" veya
buna benzer birşey olacak onun karşınıdaki kutuduğu işaretle ve APPLY
OK

3Artık root olarak giriş yapabilirsin