RE: [Linux] Ubuntu'da GUI'ye root ile login olmak !!

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Fri 30 Sep 2005 - 11:19:04 EEST

Merhabalar,

Ubuntu (5.4) dizüstü bilgisayarımda çalışıyor. Daha önce Mandrake ve Suse
denemiştim ama donanım problemleri çıkmıştı. Ubuntu'da ise sorun yok.

Yalnız root olarak GUI'ye login olmayı engellemişler. Ama ben root olarak
Gui kullanmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

Ayrıca Gnome'da yerler diye bir sekmeye tıklandığında, bilgisayarım imgesi
çıkıyor. İçinde dosya sistemi ve CD sürücüsüne ulaşan imgeler var. Bu
bilgisayarım'ı windowsda olduğu gibi masa üstüne kısayol olarak atabilir
miyim?