Re: [Linux] xine playerda alt yazı ekleyememe sorunu

From: onur yilmaz (onur2029@yahoo.com)
Date: Tue 20 Sep 2005 - 16:27:04 EEST

Merhaba,
   Ben de aynı sorunu yaşadım. Slackware 10.1 ile
gelen "xine-lib" kütüphanesinde bir sorun var.
Slackware 'ın resmi sitesinde 10.1 sürümüyle ilgili
yamalar arasından bu kütüphaneyle ilgili olan yamayı
bulabilirsin. Yada xine 'ın web sitesine giderek bu
kütüphanenin ileri bir sürümünü indirip kurabilirsin.
Bu sorunumu çözmüştü.

               ONUR YILMAZ