[Linux] xine playerda alt yazı ekleyememe sorunu

From: Sinan (sna@kablonet.com.tr)
Date: Fri 16 Sep 2005 - 15:22:35 EEST

Slackware 10.1 üzerinde xine açılışta keybindings error veriyor iptal edip avi dosyasını açtıktan sonra alt yazı eklemeye çalıştığımda uygulama penceresi kilitleniyor fakat arka planda film devam ediyor.
sistemdeki xine llib ve xine-gui kaldırdım.xine lib ve xine-gui linux packets netten slack 10.1 için olan paketlerden tekrar kurdum sonuç değişmedi.
sorun yada çözümü nedir ?